گزشتہ صدیوں کے دوران، بہت سے بحری جہازوں اور ہوائی جہازوں کو غائب ہو یا برمودا مثلث کے طور پر جانا بحر اوقیانوس پر سہ رخی علاقے میں مہلک حادثات کے ساتھ ملاقات کی ہے. کئی صورتوں میں، بحری جہازوں اور طیاروں کی کوئی ٹریس نہیں ملے تھے کے بعد بھی وسیع تلاشی کی کارروائیوں کے سمندر میں سینکڑوں اور مربع میل کے ہزاروں کے لئے کئے گئے. لاپتہ کے ایسے واقعات 1600s سے جانا جاتا ہے اور موجودہ وقت میں جگہ لینے کے لئے جاری کیا گیا ہے. مختلف تشریحات اور ایسے واقعات کے پیچھے نظریات موجود ہیں جبکہ، بہت سے معاملات میں واقعات اسپجیکرت رہا ہے.
1945 کی ایک افسوسناک واقعے میں ایک تجربہ کار کپتان کی قیادت میں فلوریڈا بحری اڈے سے پرواز بھری کہ پانچ تربیتی پروازوں کے پورے گچرچھی، بیس کو واپس کبھی نہیں. سب اس کو کیا ہوا ہے ہو سکتا ہے کے لئے جتنا پتہ ہیں. اصل میں سرچ آپریشن کے لئے بھیجا گیا تھا کہ ایک مارٹن میرنر پرواز کشتی، بھی لاپتہ ہوا.
1918 کے ایک اور واقعے میں، ایک بڑے معروف کارگو جہاز بورڈ پر 300 سے زائد اراکین عملہ کے ہمراہ ایک ٹریس کے بغیر مثلث کے علاقے میں لاپتہ ہو گئے. شاید یہ برمودا مثلث پر زندگی میں سے سب سے بڑا نقصان کی ایک تھا.
اور بہت سی ایسے واقعات موجود ہیں. جیسا کہ میتھین گیس نظریات بحری جہاز ڈوب کرنے، الیکٹرانک دھند ایک پرواز یا جہاز کو نگل اور پھر نامعلوم زون پر اسے لے، طوفان طیارے کو تباہ کرنے کا باعث سمندر کی ذیل میں اڑانے جبکہ، اور اس طرح کے نظریات میں بہت زیادہ اس طرح کے معاملات سمجھانے کی کوشش کر آئے ہیں، لیکن کوئی بھی گمشدگی کا واقعہ جس مقصد کے لیے بالکل منعقد ہوئی جس میں اشارہ کرنے کے قابل رہا ہے. اور عجیب طرح کے واقعات برمودا مثلث کے علاقے میں پیش آیا کیوں کی وضاحت کرنے شاید ہی کوئی پیٹھ بنا دیا ہے، امریکی بحریہ کے ساتھ ساتھ جغرافیائی ناموں کو امریکی بورڈ (کی نشاندہی نقشے پر علاقوں کے لئے بنیادی طور پر ذمہ دار تنظیم) کسی بھی طور برمودا مثلث کو تسلیم کرنے سے انکار کر دیا ہے گمشدگیوں کے ایسے مہلک واقعات کا سبب بنتا ہے جو سمندر پر اس طرح جسمانی علاقے.
لہذا، ان واقعات دراصل برمودا مثلث مظاہر کی وجہ سے ہیں؟ یا پھر یہ صرف محض حادثات کہ یہ بھی صرف غیر ضروری توجہ اپنی طرف متوجہ کرنے کے لئے کچھ نظریہ کی طرف سے یہاں تک hyped کے کر رہے ہیں کے ساتھ ساتھ دیگر اوقیانوس علاقوں میں جگہ نہیں لے، اور کر رہے ہیں؟ اپنے آپ کو یہ معلوم. مندرجہ ذیل واقعات مکمل طور پر ہکا بکا رہ جانیوالے سائنسدانوں چھوڑ دیا ہے کے ذریعے جانا. میں نے تاریخ آرڈر میں ان کا اہتمام کیا ہے تاکہ آپ کو سال کی طرف سے سب سے زیادہ حالیہ واقعات کے پہلے والوں کو دیکھ سکتے ہیں.
1492 - کرسٹوفر کولمبس عجیب روشنیاں اور عجیب کمپاس ریڈنگ رپورٹ کیا.
1609 - سمندر وینچر برمودا جزائر کے مشرقی اختتام کے قریب تباہ ہو گئی. بیڑے سر جارج سامرز اور ان کے عملے کے کمانڈر کنارے آئے اور جزیرے میں انسانی آبادکاری شروع کرنے کے لئے سب سے پہلے تھے.
1812 - Theodosia Burr کے Alston کی سابق ریاست ہائے متحدہ امریکہ کے نائب صدر ہارون Burr کی بیٹی تھی. اس کے لاپتہ ہونے مثلث کے سلسلے میں کم از کم ایک بار حوالہ دیا گیا ہے. وہ بورڈ محب، 30 دسمبر، 1812 پر چارلسٹن، نیو یارک شہر میں ساؤتھ کیرولائنا سے سفر ہے جس پر ایک مسافر تھا، اور دوبارہ کبھی نہیں سنا گیا تھا.
1814 - امریکہ اور شمالی افریقہ بربری ریاستوں کے درمیان جنگ ختم کرنے امن معاہدے لے کر جبکہ USS Epervier اور اس کے جہاز کے عملہ غائب ہو گیا.
1855 - schooner جیمز بی چیسٹر سمندر میں تیرتا ہوا پایا گیا. جہاز کے عملہ غائب تھا بلکہ جدوجہد کا کوئی نشان نہیں تھا، اور زندگی نوکا جگہ میں اب بھی تھے.
1872 - مریم Celeste: برمودا مثلث کا ماضی بحری جہازوں میں سے ایک، مریم Celeste بھی 1872. میں اس کے اسرار سفر سے پہلے پوری کہانی میں باہر تلاش کئی misadventures کے لئے تھا کے طور پر جانا.
1881 - 1881 میں اپنے سفر پر ایلن آسٹن ایک اور بورڈ کے جہاز پر ایک شخص بغیر تیر رہا تھا کہ اس پار آیا. ایلن آسٹن دوسری کشتی پر اس کے عملے میں سے کچھ کو تبدیل کر کے نیویارک کے لئے اس کے ساتھ سفر کرنے کی کوشش کی. دوسری کشتی اچانک غائب ہو گیا. بعد میں یہ شائع کر رہے، لیکن ایک بار پھر اس پر سوار ایک شخص بغیر. پھر دوسری دفعہ ٹریس کے بغیر غائب.
1909 - S.V. سپرے یشوع Slocum طرف ایک سمندر کروزر طور refitted اور 1895 اور 1898. درمیان، دنیا کا پہلا ایک ہاتھ circumnavigation مکمل کرنے کے لئے 1909 ء میں اس کی طرف سے استعمال ایک متروکہ ماہی گیر کشتی تھا، Slocum وینزویلا لئے پابند داھ ہیون سے جہاز پر روانہ. نہ تو وہ اور نہ ہی سپرے دوبارہ کبھی دیکھا گیا.
1918 - USS Cyclops ہے: اس کی بحریہ کے جہاز کے لاپتہ امریکی بحریہ کی تاریخ میں زندگی کی واحد سب سے بڑا نقصان کے نتیجے میں. اس سے کچھ دیر مارچ 4th 1918 کے بعد اور باربادوس کے جزیرے روانگی کے بعد، 309 کے عملے کے ساتھ ایک ٹریس کے بغیر غائب ہوگئے تھے.
1921 - کیرول A. Deering کا یہ کارگو لے جانے کے لئے بنایا گیا ایک 5 masted تجارتی schooner تھا. جنوری 31، 1921 برازیل کے ریو ڈی جینرو سے Maine کا گھر لوٹتے وقت، یہ نارتھ کیرولینا میں کیپ Hatteras دور واقع ڈائمنڈ shoals کو میں ٹوٹ پایا گیا تھا. جہاز بالکل برقرار تھا، جہاز کے عملہ کے تمام اراکین غائب ہو گئے اور دوبارہ کبھی نہیں سنا.
1941 - یو ایس ایس بدلنےوالا پرانی اور Nereus کے USS، غائب ہو گئے. ان کی بہن جہاز بالکل اسی طرح جیسے USS Cyclops ہے ماضی میں اسی راستے کی تھی.
1945 - فلائٹ 19: وہ بحر اوقیانوس کے اوپر پرواز کرتے ہوئے دسمبر 5، 1945 کو لاپتہ ہوا کہ امریکی بحریہ کے TBM بدلہ لینے والا بمباروں کے طیارے کو تربیت دے رہے تھے. انہوں نے کی وجہ وسطی 73 میل کے لئے اس وقت کے شمال، 120 میل کے لئے فلوریڈا نیول بیس سے جانے کے لئے، اور اس کے بعد ایک حتمی 120 میل راستے جو ان کے نیول بیس پر واپس کریں گے پر واپس حاصل شیڈول کیا گیا. لیکن عجیب وہ کبھی واپس نہیں آئے. اسرار میں اضافہ، 13 رکنی عملے کے ساتھ دو ریسکیو مارٹن میرنر طیارے لاپتہ پروازوں کے لئے تلاش کرنے کے لئے بھیجا گیا تھا. لیکن مارٹن بحریہ کے فوجیوں کی خود میں سے ایک واپس نہیں کیا اور ایک بار پھر پتہ لگایا کبھی نہیں کیا گیا.
1945 - PBM مارٹن میرنر: دو مارٹن میرنر طیاروں کی پرواز 19 کے لئے تلاش کرنے دسمبر 1945 کے 5th پر بھیج دیا گیا. ایک واپس نہیں کیا. مکمل کہانی باہر تلاش کریں.
1947 - C-54 ہوائی جہاز: بظاہر یہ اچانک گرج چمک C-54 طیارے وکھنڈت ہے کہ لگ رہے ہو گے. لیکن کہانی کے لئے بہت زیادہ نہیں تھی.
1948 - ٹیوڈر سٹار ٹائیگر: جنوری 1948 میں برمودا ہوائی اڈے میں اترنے سے قبل A ٹیوڈر مارک IV طیارے کے کچھ ہی دیر برمودا مثلث میں لاپتہ ہو گیا.
28 دسمبر، 1948 کو میامی میں زمین کے لئے اور پرواز ڈگلس DC-3 NC16002 برمودا مثلث میں لاپتہ ہو گیا جو فلوریڈا میں سے صرف 50 میل جنوب میں تھا جب بارے میں: - 1948 لڑو DC-3 گمشدگی.
1954 - پرواز 441 گمشدگی: پرواز 441، ایک سپر نکشتر بحریہ طیارے، 30 اکتوبر، 1954 کو برمودا مثلث میں لاپتہ ہو گیا
1963 - میرین سلفر ملکہ: پگھلا ہوا سلفر کی یہ 524 فٹ ورک فروری 2، 1963 بیومونٹ سے، ٹیکساس بادبان 39 جہاز کے عملہ کے ساتھ شروع کر دیا. یہ فروری 4 پر فلوریڈا اسٹریٹس میں کھو رپورٹ کیا گیا تھا.
1967 - جادو: A 23 فٹ کیبن کروزر کے مالک میامی shoreline کے لائٹس دیکھنے کے لئے صرف غیر ملکی اسے لے لیا 22 دسمبر، 1967. کی رات کو برمودا مثلث کے علاقے میں ہمیشہ کے لئے لاپتہ ہوا.
1968 - یو ایس ایس بچھو: یو ایس ایس بچھو (SSN-589) امریکی بحریہ کا ایک جوہری طاقت کیا آبدوز مئی 1968 میں برمودا مثلث میں لاپتہ ہو گیا تھا.
1971 - ڈنک-27، ایک USAF پریت جیٹ، ایک ٹریس کے بغیر مکمل طور پر غائب ہو گئے. سرکاری رپورٹوں دلالت اس کا اثر سامنا کرنا پڑا ہے ہو سکتا ہے، لیکن تفصیلات کا انکشاف کیا کبھی نہیں کیا گیا.
1976 - سلویا L. Ossa، ایک جہاز کے عملہ کے 37 برمودا سے 140 میل دور غائب ہو کے ساتھ ایک 590 فٹ ایسک ورک.
1980 - S.S شاعر، ایک 522 فوٹ بلک کارگو کمپنی مصر کے لئے فلاڈیلفیا میں ایک بندرگاہ سے چھوڑ دیا. اپنی پوزیشن رپورٹنگ اگلے روٹین ریڈیو ٹرانسمشن یہ بندرگاہ چھوڑ دیا 2 دن کے بعد، لیکن کوئی سگنل کا استقبال کیا توقع کی جارہی تھی. یہ سمندر میں کھو گیا تھا.
1991 - ایک Grumman کوگر جیٹ کے پائلٹ اونچائی بڑھانے کے لئے ایک معمول ریڈیو درخواست کی تھی. آروہی، جبکہ طیارے بتدریج ریڈار سے چمک کم اور غائب ہو گئے.
1999 - کارگو کارگو پیدائش، ایک قریبی برتن کو ایک ریڈیو سگنل بھیجا bilge پمپ کے ساتھ ایک مسئلہ کا اشارہ. کوسٹ گارڈز کی طرف سے وسیع تلاشیوں کے باوجود، جہاز اور عملے کو کبھی نہیں دیکھا یا پھر سے سنا رہے تھے.
2003 - عورت کی شادی فرینک اور رومینا لیون 18 جون کو ان کے نئے برانڈ کا 16 فٹ کی کشتی پر ماہی گیری کے لئے چلا گیا، 2003. انہوں نے فلوریڈا میں Boynton ساحل سمندر inlet سے چھوڑ دیا لیکن واپس کبھی نہیں. امریکی کوسٹ گارڈ بالآخر کئی دنوں کے لئے سمندر کے علاقے کے ایک بڑے حصے درجہ والی کے بعد تلاش اور ریسکیو آپریشن چھوڑ دی.
2005 اور 2007 - دو مختلف واقعات، دو پائپر-PA طیاروں برمودا مثلث کے علاقے میں لاپتہ ہو گیا. 20 جون کو ایک، 2005 باھا ماس کے خزانہ سے Cay جزیرہ اور فلوریڈا کے فورٹ پیئرس درمیان. بورڈ پر تین افراد تھے. دوسرا واقعہ 10 اپریل، 2007 بیری جزیرے کے قریب جگہ لے لی. صرف پائلٹ بورڈ اور کوئی مسافروں پر تھا ..
2008 - A ہے Britten-نارمن جزائر (بھی 3-انجن Trislander طور پر جانا) آف نیویارک کے لئے Santiago سے 15 دسمبر، 2008 ء کو میں کے ارد گرد 3:30 PM بورڈ پر 12 افراد کو ساتھ لیا. اتار سے تقریبا 35 منٹ کے بعد، طیارے ریڈار سے گر گیا. ایک بڑے پیمانے پر سرچ آپریشن امریکی کوسٹ گارڈز کی طرف سے شروع کیا گیا تھا، لیکن طیارے دوبارہ سراغ لگایا گیا تھا کبھی نہیں. اس کی آخری معلوم مقام کے بارے میں 4 میل مغرب مغرب ترکیہ جزائر کی تھی. کوئی ملبے سے اب تک پایا گیا ہے.
2015 - اکتوبر 1، 2015 پر، کارگو جہاز ایس ایس ایل فیرو 30 سال سے زیادہ کے بدترین برمودا مثلث کا ایک اور المناک شکار، بن گیا. 790 فوٹ کنٹینر جہاز جیکسن (فلوریڈا) کے بورڈ پر 33 اراکین عملہ کے، کنٹینرز، ٹریلرز اور گاڑیوں کی بڑی تعداد لے جانے کے ساتھ پورٹوریکو لئے پابند روانہ. میل دور ایک اشنکٹبندیی طوفان سے سینکڑوں، شدید سمندری طوفان میں تیار، نیچے ایل فیرو جانب ڈیش دار، اور جہاز کے ارد گرد چکر لگانا شروع کر دیا. اس کے فورا جہاز سے تمام مواصلاتی خاموش گئے. اور بہت ناقابل یقین اور سمندر پر کہر پیدا ہونے، سمندری طوفان کے لئے واپس باہر اس سے آئے تقریبا ایک ہی طریقے سے چلا گیا. ہفتے کے لئے وسیع پیمانے پر تلاش کے بعد، جہاز آخر اٹلانٹک میں تقریبا 15،000ft کی گہرائی میں ایک ہی ٹکڑے میں سیدھا بیٹھے واقع ہو سکتا ہے، لیکن جہاز کے عملہ کے کسی بھی ارکان کی کوئی ٹریس نہیں تھا.
کوئی تبصرے نہیں:
ایک تبصرہ شائع کریں