انسٹاگرام ایک نیا علامت (لوگو) نازل کی، اور یہ اچھی طرح بڑی ڈیزائن ناکام ہو جاتا ہے کے سال کے ایک کے طور پر گر کر سکتے ہیں.
ایک جسمانی کیمرے کی ایک مجازی عکاسی تھی جس کے برانڈ، کی مقبول skeuomorphic آئکن، دنیا بھر میں تقریبا تمام کی تعریف کی، اور ٹیکنالوجی کے میدان میں سب سے زیادہ فوری طور پر قابل شناخت علامات میں سے ہے کیا گیا تھا. کسی وجہ سے، انسٹاگرام محسوس کر ان لوگو فرسودہ تھا شروع کیا. یہ "برادری کا عکاس نہیں، محسوس کرنے کے ساتھ ساتھ ... شروع، اور ہم اسے بہتر بنا سکتے سوچا" کیا گیا تھا. انسٹاگرام میں ڈیزائن کے سربراہ، ایان Spalter، ایک درمیانے پوسٹ میں بیان کردہ ان حقائق. اگر آپ مندرجہ بالا بیان میں حذفیہ پیچھے چھپا حقائق فیصلہ کر سکتے ہیں. اس مقصد کے ایک مرکب اپ کی وضاحت کرنے کے لئے ظاہر. صرف حذفیہ ایک اصل میں تبدیل کر دیا تھا تو توقف اور وہ انسٹاگرام کی شخصیت کے اہم علامت باند لیے اس کوبڑ ملتوی تھا.
اکثر لوگو کی از سر نو ڈیزائن کے ساتھ ہوتا ہے، انسٹاگرام جدید فیصلوں اس لوگو کے لئے لے جایا گیا ہے کہ کے بارے میں ایک بہت بڑا تفصیل سے رونما. برانڈ اس کی اصل علامت (لوگو) "جدید" کرنے کی کوشش کر کے ساتھ شروع ہوا فرماتے. ایک "چاپلوسی، روشن آپشن" جس کام نہیں کر رہا پیدا. لہذا، وہ استرتا اور تسلیم کے درمیان استحکام پکڑتا ہے جس میں ایک سے زیادہ معاصر اے پی پی لوگو پیدا کرنے کے لئے مکمل طور پر-کی توقع ایک تبدیل کر دیا نشان میں کیمرے کے لینس اور اندردخش کام کرنے کے لئے ایک جدوجہد کا آغاز کیا.
برانڈ کے مطابق، سوال، کس حد تک وہ جا سکتے ہیں کیا گیا تھا؟ وہ بہت زیادہ پر abstracted تو، تراشہ کے Instagram کی روح ہے اور تاریخ کے ساتھ منسلک محسوس نہیں کیا. وہ یہ طریقہ بہت لغوی بنایا ہے، تو یہ وہ پہلے کھا رہے تھے کیا سے تبدیلی کا جواز پیش کرنا مشکل تھا. کافی تعداد میں ترمیم کے بعد، وہ ایک تراشہ کیں، ایک کیمرے تجویز پیش کی کہ اس دوران آئندہ سال کے لئے بنیاد قائم کرنے کے ساتھ ختم ہوا. آخر میں، وہ ایک تقریبا مکمل تجریدی تصویر میں کیمرے تراشہ redrafted، اور اندردخش پکڑا اور ایک flamboyant میلان پس منظر کے لئے بنیاد کے طور پر اس کا استعمال کیا.
شکریہ بھائی
جواب دیںحذف کریں